Thursday, 28 April 2011

exam....oh exam.....

dah 5 paper lepas...tinggal lagi 1 paper,,,MICROECONAMOICS....hmmmm....aku pun x tau...sem ni sem yg agak mencemaskan ,,, mendebarkan....boleh dikatakan aku mcm x puas ati dengan apa yg aku jawab...sebab apa?? sebab x sempat semak....masa x cukup,,memangla sempat siap...tapi tetap tak puas ati,,sebab x sempat semak....hm....dah la,,,aku tak nak pk lagi,,,fokus pada next paper,.,,doa bnyk3....aku dah usaha...skrg ni,,biar Allah je yg tentukan sgala2 nye....aku harap dapat lagi dekan tertinggi...kalau boleh,,teringin sgt3 nak dapatkan 4 flats...Amin.....harap2 Allah makbulkan,...Amin,.....ok la,,,nak sambung stdy lagi,,,aku risau sgt ni....sem ni aku agak bz sikit...x macam sem yg lepas2,,,aku redha,,,lagi pun,,setiap apa yg aku wat tu utk kebaikan semua...especially family aku....tu yg penting,.,aku dah tak nak pk yg remeh temeh lagi....Biarlah Allah yg tentukan semuanya,..aku ni hanya hamba Allah yang lemah...Cuma mampu berusaha dgn kudrat yg ada,,sambil menadah tangan berdoa padaNya...Aku yakin...Allah akan sentiasa berikan yg terbaik untuk ummatnya....Setiap yg berlaku pasti ada hikmahnya,,,Aku yakin tu semua....hmmmm..................

No comments:

Post a Comment