Assalamualaikum Pictures, Images and Photos

Monday 30 May 2011

sem 4 dah menjelma...aku pun tak tau. Tapi boleh dikatakan aku bersemangat jugak sem ni...berbanding sem yang lepas...walaupun alami pebagai kesulitan,,tapi aku still try jugak untuk survive...ylah,,kalau dulu ader kwn2 yg jadi penghibur aku...tak macam sekarang...ada jugak kawan...tak tak macam dieorg...sumer x dpt kolej...so dieorg duk luar...aku lak yg sorg2 kat uitm ni...tapi aku redha..mungkin ada hikmah disebaliknya...aku yakin...insyaAllah...mungkin jika tak ramai kawan..aku akan lebih fokus study...yeah,,,aku nak sangat dapatkan 4 flats...dah lama aku tunggu untuk dapatkan 4 flats...tapi mungkin bukan rezeki...tapi sem ni aku akan usaha lagi sekuat yang mungkin...sok aku akan start busy balek sebab aku nak organise kelas macro...utk dak part 4 and part 3...harap3 ramai yg daftar,,aku dah mula rasa tak sabar nak mengajar...yelah,,maklumlah kan,,jiwa seorang pendidik..cewah...hik3...masuk bakul angkat sendiri lah aku ni pulak...hahahaha....alah,,sesekala bangga ap salahnya kan...hari ni aku confused..aku tak faham...kenapa mesti menyindir? bukan ke menyinggung perasaan orang lain ? Berdosa kan ? Tapi kenapa masih nak buat jugak ? Kenapa ? Dan perlu ke kalau kita tolong org...semua org perlu tau ? Ikhlas ke tu namanya ? Hmmmm....Entahlah....Bukan senang nak cari sahabat sejati...ada sahabat sejati...tapi dah duduk jauh..tak duduk asrama...aku dah tak ada tempat mngadu....Zu...Pika...Yat,...Aku rindu kat kauorang berdua.....Huhuhhhhhh.......................

No comments:

Post a Comment