Tuesday, 31 May 2011

Hari yg agak memenatkan..tapi best

urm...ary ny bnk gak keje kena ciapkan...maklumlah..bulan 7 t nak ada event...nasib baeklah dapat partner yg boleh bagi cooperation...alhamdulillah..kalau tak,,,susah jugak...syukur sgt3...yelah aku ni pemalu sikit org nye..so nak cooperate pun agak susah sikit...huhuhu...but i'll try to do the best 4 JPk..iNsyaAllah....huhu....urm..petang ni aku nak wat taklimat utk kelas perbincangan macroeconomic...harap3 ramai yg berminat...yelah..aku dah tak sabar nak mengajar balik..huhu...best mengajar...penat pun tak terasa bila diaorang paham apa yang aku cuba sampaikan....yelah,,,ilmu kan milik Allah,,perlu dikongsikan....betul kan ? BetUL3..(jawab upin & Ipin) hahaha......isyh...sok pagi penentunya...petang ni taklimat jer...sok baru pendaftaran n payment...insyaAllah....Aku redha je bape org yg daftar...tapi harap3 ramailah kan...baru puas ngajar...huhu...dak3 yg lepas semua pass subjek micro...syukur sgt3...huhu....:)...sok nak kuar ngan pika..yat...yana...zu....n kak baha...huhu...best3...tak sabar rasanya...:)..yelah,,kan dah lama tak kuar sesama an...huhu....
huhu...tadi sempat borak2 sikit ngn dak2 akaun yg duk luar..baru seminggu tak jumpa...rindu weii...hahaha...sempat kena bebel ngn kak lin tadi...sempat jugak kacau kak nabahah...pika plak makin ary makin comey...zu n yat pun same...huhu...aku lak,,,makin ary makin bulat,,,hahaha...lama2 macam belon...hisyh dijauhkan ... aku syukur ngan apa yg ada....ok la..prot dah berbunyi ni...nak mam jap ye...hehehe....pye2...

No comments:

Post a Comment