Assalamualaikum Pictures, Images and Photos

Thursday 14 April 2011

persahabatan,,,,,

apa sebenarnye maksud sahabat,??? kalau ditanya,,,semua orang leh jwb,,sahabat ialah kawan,,,sahabat ialah teman,,,semua ,,, mcm2 jawapan kuar,,,huhuhuhh,,,tapi,,nak cari kawan yang macam ape...kata satu idiom ni...urm lupe lak...ape ek???,,,ha...ingt pun,,,a friend in need is a friend indeed,,,kawan yang diperlukan ialah kawan yang ada semasa kita memerlukannya.....ada ke kawan yang macam ni??? nak tanya sape? lau tanya aku,,,pasti jwb nye ada,,,tapi x ramai,,,tapi aku syukur sgt3 sbb ada kawan yg baek keliling aku,,,alhamdulillah,,,:)),,,,Tapi kdg2,,bile kita dah rapat ngan kawan,,,n tetibe renggeng,,tu akan jd probs,,kite jd tension sendiri,,,sedey,,,sebab dulu rapat,,,sgt3,,huhu,,,aku ingat lagi,,owg tua2 kata,,,lau kite berkwn,,jgn rapat sgt,,nanti jadi renggang,,,yeke??? entah lah,,,tapi apa yg penting,,,aku syg semua kwn2 aku,,,n I will try to be agood fwenz for them,,,insyaAllah,,,,uhuhu,,,:)),,,,sahabt sejati sukar dicari,,,nilainya melebihi emas berlian...cukup berharga,,,,sO...BEKAWAN BIAR SERIBU,,,BERCINTA BIAR SATU,,,huhuhu,,,cewah,,ayat nak jiwang jer,,,,ok lar,,,dah lewat nieh,,,out dulu ok,,nant lau ada masa lagi,,kite menulis lagi,,,aku mmg ske menulis,,x tau knape,,,mmg minta kot,,,huhu,,,:)),,,,bye3,,Assalammualaikum,,,:))

No comments:

Post a Comment