Assalamualaikum Pictures, Images and Photos

Wednesday 13 April 2011

ari yang cukup gelabah...

salam semua.....dan salam satu Malaysia...cewah...hik3..dah macam pemberita lah pulak...ari ni ari yg agak mengkelm kabutkan yep...ari yg agak huru hara sikit...yeah...
  pagi,,ada kuis qmt...kalkulator lak x der,,,kne pinjam,,,sampai klas da bpluh2,,,hu3...Tgh ari nyer lak klm kabut gak...klm kabut dtg kls..nasib baek DR x msok lg,,lau x malu den d buatnyer,,,tapi alhamdulillah,,,klm kabut mcm ner pun,,aku dpt gak anta semua keje yg lectrer nak...pas ni nak struggle utk final exam...dah x der assignment,,semuanyer da ciap,,,:)),,aku dah leh tersenyum,,,
  sok pendaftaran kelas p'bncgn eko,,,harap2 ramai yg daftar,,aku harap sgt3,,,:((,,,,
NoVel aku lak entah ape cer pun x tau,,dah anta,,n aku rasa novel tu dah cukup smart dah jalan ctenyer,,,Alaf 21 masih x bg jawapan lagi/....harap sgt d terima,,,lau x ,,, sia2 je aku menulis selama ni,,,dok 24 menaip karya novel,,,sampai winderboard notebook Compaq Presario aku trbakar,,,huhuhhh...semuanyer gara2 nak ciapkan novel....hmmm...harap2 d terima,,amin3....:))
   malam ni free... x de keje....so aku ingat nak wat qmt,,,n macro..nak pulun habis habisan...sok start study hbu...
   UsaHA tANgga KEjaYaAn....yeah,,aku yakin ngan pepatah tu,..,kalau tak usaha,,sama lah macam kite cabut tangga kat bangunan....habis semua org yang kat atas  x leh turun,,owg yg kat bawah pun x leh naik,,,wawawa,,,:-D...
   

No comments:

Post a Comment